Hlavní stránka
Škola
Doprava
Táboření a kluby
Reportáže
Fotografie
Témata
Ostatní
Rozcestník
Ke stažení
Sázky
Návštěvní kniha
Kalendář
Kontakt
Home
Česká verze. English version. Российская версия.
Deutsche Version. Wersja polska.
Jméno:
Heslo:

Nová témata:

Obchodní dům Prior Brno
Čtveřice domů Dornych 29 až 33
Dešťová kanalizace v Černovicích (stoka F35d)
Železniční trať Prostějov–Třebovice
Podzemí pod hlavním nádražím v Brně
Hotel Klenov Bystřička
Zámecké skleníky v Náměšti
Centrum Nová Palmovka
Motorest Gabro Petrov nad Desnou
Pavlačový dům Šámalova 87
Fotka

Neděle se SPJF


15. 4. 2018
Třetí dubnovou neděli jsem kompletně věnoval SPJF, i když vlastně třem různým aktivitám. Ráno jsem zamířil na prohlídku možné nové klubovny v Mosilana hubu, odkud jsem přejel do Lysic za Renčou bádat nad problémy v účetnictví za rok 2017 a večer jsem ještě byl narychlo chystat páté bonusové kolo Šestnáctera.

Protože hledá SPJF novou klubovnu, domluvil jsem si na nedělní ráno prohlídku prostor, které nabízí tzv. Mosilana hub v areálu bývalé textilky. Krásné prostory s neskutečnými industriálními výhledy a inteligentním vytápěním se nám s Drobkem velice líbily, nicméně trošku by nám tu vadil nedostatek soukromí, protože jednotlivé kanceláře vznikají pouze oddělením velké výrobní haly polykrabonátovými příčkami. Vše jsem pečlivě nafotili a o definitivním rozhodnutí bude hlasovat určená pracovní skupina vedoucích. Příjemným zpestřením rána byl v Mosilana hubu se konající festival jídla, kde jsme si koupili ke snídani skořicová jablíčka s karamelem.

Protože se na konci května musí SPJF přestěhovan z pěkné klubovny v <a href="/Tema/Moravská typografie">Moravské typografii</a> do nových prostor, hledáme zajímavá a finančně dostupné místa v Brně. jedním z nich je také areál bývalé textilky <a href="/Tema/Mosilana">Mosilany</a>, rozkládající se na obou březích <a href="/Tema/Svitavský náhon">Svitavského náhonu</a>.
Protože se na konci května musí SPJF přestěhovan z pěkné klubovny v Moravské typografii do nových prostor, hledáme zajímavá a finančně dostupné místa v Brně. jedním z nich je také areál bývalé textilky Mosilany, rozkládající se na obou březích Svitavského náhonu.
Konkrétně máme zájem o klubovnu v kancelářském prostoru zaujímajícím několik pater bývalé výrobní budovy, v tzv. Mosilana hubu. Trošku odrzaující jsou místní polykarbonátové příčky, které významně ubírají kancelářím/klubovnám na soukromí.
Konkrétně máme zájem o klubovnu v kancelářském prostoru zaujímajícím několik pater bývalé výrobní budovy, v tzv. Mosilana hubu. Trošku odrzaující jsou místní polykarbonátové příčky, které významně ubírají kancelářím/klubovnám na soukromí.
Na druhou stranu jsou to krásné prostory s fenomenálním výhledem na továrny a <a href="/Tema/Železniční trať Brno – Česká Třebová">železnici</a>. Uvidíme, jak se rozhodne pracovní skupina pro stěhování sídla.
Na druhou stranu jsou to krásné prostory s fenomenálním výhledem na továrny a železnici. Uvidíme, jak se rozhodne pracovní skupina pro stěhování sídla.

Odpoledne jsem už jen sám zamířil do Lysic za Renčou prohrabovat se účetnictvím. fatální atmosféru cifršpiónského dostaveničká zachránil snad jen altánek na pomezí zámeckého parku a lesa, do kterého mě Renča pozvala. Mít kancelář pod stoletou borovicí se přece jenom nepodaří moc často.

Odpoledne jsem zajel za Renčou do Lysic, kde jsme strávili pár hodin hledáním problémů v účetnictví. Protože bylo hezky, vzali jsme si práci do zámeckého parku.
Odpoledne jsem zajel za Renčou do Lysic, kde jsme strávili pár hodin hledáním problémů v účetnictví. Protože bylo hezky, vzali jsme si práci do zámeckého parku.
Nakonec zbyl čas i na malou prohlídku městysu, včetně Renčina zasvěceného vyprávění. Třeba historie tohoto domu je skutečně zajímavá.
Nakonec zbyl čas i na malou prohlídku městysu, včetně Renčina zasvěceného vyprávění. Třeba historie tohoto domu je skutečně zajímavá.

Až téměř do půlnoci jsem pak ještě rozmísťoval po brně odznaky do pátého a posledního kola hry, kterou jsem za SPJF pořádal, Stínadelského šestnáctera. Z Lysic do Řečkovic to šlo snadno, Mendlýák taky nebyl problematický, ale z Horních heršpic do Komárova jsem se musel obejít bez rozjezdu krkolomným během podél kolejí, kde jsem závodil s nákladními vlaky. Podařilo se, o půlnoci vypuklo poslední kolo hry a jsem dorazil domů krásně vyčerpaný tak akorát, abych spal až do rána.

Zpět

Komentáře:

Jméno autora:
Email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Sem napiš slovo Adamov:




Stránka:

Náhodné foto:

Náhodné foto.


Místo: Aşgabat (TM).

Datum: 16. 8. 2009

Poslední komentáře:

Autor: Viktora
Text: Vlečka zrušena Drážním úřadem 30. 6. 2022. K fyzické likvidaci vlečkové koleje došlo ve dnech 21. až 25. listopadu 2022 při uzavírce části Křižíkovy ulice, kterou vlečka protínala a části navazující ulice Fr. Halase.
Číst

Autor: Radim
Text: Zajímavý článek o dnes již neexistující cukrovarnické vlečce. Právě si nějak matně i pamatuju, že v té ul. Cukrovarská býval nějaký dost nepříjemný přejezd, kterému jsem se na Favoritu (a později i ve Favoritu) raději vyhýbal. :-)
Číst

Autor: Pepix
Text: Zdravím Jirko z Ostružné, jsem zde dokonce výpravčí, tak náhodou :D Můžu poskytnout nějaké doplňující info. Za 350.KBS, Josef Ptáček.
Číst

Autor: Kps
Text: Je to asi LEVI, spol. s.r.o.
IČO: 15526119
Číst

Autor: Kps
Text: Najdete si to v katastru nemovitostí...
Číst